Portafolis

L’alumnat s’ha preparat un portafoli personal digital on presenta l’evolució i la solució que ha plantejat en cadascun dels encàrrecs sol·licitats a la matèria. La voluntat d’aquesta pràctica és que al sortir de l’Institut cadascú tingui una presentació digital que corrobori els seus coneixements i fites aconseguides.

Processed with VSCO with c1 preset Ana J.

ChristianCarmona07 Christian C.

ESPERANCIA Esperancia S.

Sara 01 Sara R.

82dfb3_60a51a970d86476abd6fab75a6e0572c-mv2_d_1800_1800_s_2 Aina S.

Amaya01 Amaya P.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Christian G.

jiandan 1  Jiandan

5 pensaments sobre “Portafolis

  1. Aquesta activitat em va comportar molta feina, ja que s’havia d’agrupar tota la feina feta en cada trimestre, i organitzar-la en un lloc web de manera que quedés bé, tot i això em va agradar fer el portafolis, ja que d’alguna manera pot ser una carta de presentació.

    M'agrada

  2. El portafoli ha sigut un dels treballs que més mha agradat ja que a partir dels nostres treballs vam poder realitzar, cadascú amb el seu estil, la seva recopilació d’imatges.

    M'agrada

  3. En canvi de fer un portafoli només per fotogràfia, he fet un portafoli per tot el que he fet. A vegades costa, que el design quedi bé al final.

    M'agrada

  4. Per mi fer un portafoli va ser la cosa mes difícil que vaig fer en aquest institut, perquè realment no soc massa informàtic, però cada vegada ho vaig trobant 🙂

    M'agrada

  5. M’assembla una bona idea la de realitzar un portafoli a final de cada trimestre per poder veure la evolució al llarg del curs. A més, es una manera divertida d’aprendre

    Liked by 1 person

Deixa un comentari