Moviments fotogràfics

Aquest és un dels treballs que pretén colpir l’alumnat, tant per la part teòrica com per les imatges que en produeixin sota un moviment escollit. Cal avisar que l’activitat consta de dues parts realitzades a partir del dossier teòric on es recullen diversos moviments fotogràfics ordenats en el temps.

La primera part de l’activitat es va realitzar per parelles, cadascuna va haver de destacar les principals característiques d’un moviment assignat i presentar-les a la classe. Aquí sota teniu el recull del què i com es va explicar en cada moviment.

(Pendent d’insertar vídeo)

En la segona part i de forma individual, cadascú va escollir un moviment fotogràfic estudiat i en va fer una sèrie d’imatges, per presentar-les de forma física en un àlbum de format lliure. Aquí sota teniu un recull global de tot l’alumnat.

En aquest exercici cal destacar l’obra realitzada pel següent alumnat:

Christian C.:

Amaya P.: 

Sara R.:

Laura R.:

Anuncis

8 pensaments sobre “Moviments fotogràfics

  1. Fer aquest exercici em va agradar perquè apartir d’un moviment vaig haver de pensar com volien que fossin les fotografies abans de realitzar-les perquè al final totes tinguessin algu en comu.

    M'agrada

  2. Sóc l’alumne Ana Jiménez i aquest exercici va suposar tot un repte, ja que s’havia d’entendre i d’interioritzar el moviment fotografic, a part d’extreure un bon resultat. Em va agradar.

    M'agrada

  3. Aquest treball em va semblar molt interessant ja que vam aprendre les característiques de molts moviments fotogràfics, això m’ha ajudat a tenir més inspiració a l’hora de fer fotografia.

    M'agrada

  4. Aquesta activitat em va costar al moment d’escollir que volia fer. Estava setmanes pensant en que volia transmetre. Però al final vaig gaudir amb el resultat que he fet. A més, no tenia un pla, he fet les fotos al moment, afegint noves idees mentre anava avançant.

    M'agrada

  5. Aquest treball ha estat per a mi l’oportunitat de poder veure fins a no puc arribar en una ocasió de treballar sota pressió, com a resultat estic bastant content tant de la meva feina com la dels meus companys.

    M'agrada

  6. Trobo molt interesant descubrir i entendre millor alguns moviments fotogràfics a través de les fotos dels meus companys, en algunes s’entenen més que en altres. Personalment no vaig tenir cap problema ja que no ho vaig fer xdd

    M'agrada

Deixa un comentari

