Retrats

Uns focus recent comprats i un espai íntim per experimentar, han sigut els ingredients ideals per descobrir les cares d’un alumnat que desperta emocions. Bons inicis per practicar…

 

5 pensaments sobre “Retrats

  1. En aquesta activitat vam estar treballant amb la il·luminació alhora que jugavem amb el punt de vista de la camera i el tipus de pla per així poder obtenir un bon resultat.
    Em va agradar bastant l’exercici.

    M'agrada

  2. En la meva opinió crecer que miran en perspectiva (només el meu treball), en aquell moment estava bé pero ara mateix puc observar diversos errors i coses a millorar.Esta be, però canviaria coses de la meva felina.

    M'agrada

Deixa un comentari

