Luminograma

Aquesta setmana s’ha plantejat un exercici on per grups hem hagut d’experimentar amb bombetes, llumins, encenedors, llanternes, mòbils i tot el que se’ns ha ocorregut per tal de deixar un rastre sobre una fotografia amb una llarga exposició. Us afegim les millors imatges que cada grup ha presentat, és un recull brutal dels excel·lents resultats.

Fitxa de l’activitat:

A conèixer:

Artistes de referència:

16 pensaments sobre “Luminograma

  1. Vaig fer la foto en dos minuts sense oportunitat de repetirla perque no quedava temps i amb ganes de plorar per no tenir bones idees pero ei, una experiència més

    M'agrada

  2. Ha estar gratificant a nivell d’aprenentatge a més m’ha ajudat a aconseguir confiança en l’àmbit fotogràfic i així poder arriscar-me per millorar.

    M'agrada

  3. Aquest exercici em va agradar molt perquè alhora de realitzar-ho, perquè al final pots veure que en pocs moviemnts els efectes o figures que pots crear en un instant.

    M'agrada

  4. Fer aquesta activitat va ser molt impressionant perquè, als que no havíem treballat mai amb aquesta tècnica, ens va sorprendre que quedessin tant bé.

    M'agrada

  5. A l’hora de fer el luminograma, gairebé qualsevol objecte que emitís llum funcionaria per deixar el rastre. Va ser una experiència molt divertida perquè vam descobrir que amb pocs objectes i una càmera és poden fer fotografies espectaculars.

    M'agrada

Deixa un comentari

