Instants fugaços

L’essència del moment, un instant congelat o el perfum d’una imatge donen solfa a l’encàrrec d’imatges que es van demanar per plasmar un instant fugaç. L’alumnat va obtenir tota llibertat en el tema, enquadrament, color i format.

Els resultats son tant espectaculars que es podria parlar molta estona de cada un d’ells, perquè cadascun té un discurs pròpia. Alguns instants, també diuen molt de del que hi ha al darrere perque son filosofies de vida.

Fitxa de l’activitat:

Informació:

Artistes de referència:

11 pensaments sobre “Instants fugaços

  1. Em va agradar bastant fer aquest exercici javque thas de fixar en els petits detalls, lo dolent es que se’t tanca el cul per si t’enganxen fotografiant a algú i t’apallissen

    M'agrada

  2. Encara que hi hagin algunes millors, i altres pitjors, en la majoría s’entèn l’objectiu de l’exercici, l’unic problema que vaig tenir personalment , va ser tenir que repetir el salt, pero res més de l’altre món, bona activitat i bons resultats dels meus companys.

    M'agrada

  3. Fue una actividad un poco irritante porqué jugar con la velocidad para captar justo lo que uno quería pero para obtener un resultado como estas fotos vale la pena.

    M'agrada

  4. Diàriament passen coses al nostre voltant que no ens donem compte. Gràcies a aquest treball, hem pogut prestar atenció als petits moviments o instants que sens presenten i, de vegades, sense donar-nos compte.

    M'agrada

  5. M’ha semblat un exercici creatiu, tots els alumnes han buscat estils una mica diferents, majoritàriament de fotografies de carrer. És un treball molt didàctic i animat.

    M'agrada

Deixa un comentari

